Вівторок 8 листопада
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1
Идентификатор конференции: 353 337 8723
Код доступа: 040404
1. 5-Б мова (8.55-9.40)
1 - опрацювати параграф 28;
2 - вправи 229 (записати останнє речення Рушник пройшов ... душею.; поділити всі слова на склади, поставити наголоси )
2. 9-Б мова (9.50-10.35) - заміна
1 - повторити параграф 12 -13.
3. 10-Б мова (10.45-11.30)
1 - повторити параграф 26
2 - виконати тест у Кластаймі (посилання виставлено буде пізніше):
https://www.classtime.com/code/JJ9NW5
4. 5-Б література (11.50-12.35)
1 - написати відгук про казкового героя:
Відгук — це текст, у якому дають оцінку прочитаного, почутого, побаченого, висловлюють ставлення до нього. Мета відгуку — описати свої почуття та думки, які з'явилися від знайомства з твором і його героями.
УВАГА! Літературний відгук - річ суб 'єктивна. По суті, учень має право на власну незалежну думку про будь-яку книгу чи героя твору, тим більше, якщо він грамотно сформулює свої думки і підкріпить їх доказами (цитати, фрагменти тексту).
План висловлювання
- Вступ. У ньому має прозвучати назва твору та ім 'я героїв. Почати текст можна зі слів: "Нещодавно я прочитав"... або "Цей твір написано дуже давно, тому ймення автора невідоме"....
- Опис твору. Тут потрібно розповісти про персонажів, почати можна так: "Основними героями казки є"... або "У цій історії народ розповів про"....
- Сюжет. Не потрібно робити докладний переказ всього тексту, достатньо двох-трьох пояснюючих пропозицій. Наприклад, так: "У розповіді описано конфлікт між"... або "Казка знайомить читача з пригодами"....
- Міркування. Тут потрібно висловити свою думку про конкретного героя, можна дати окрему оцінку різним епізодам із цим персонажем. Почати можна так: "З усіх героїв розповіді мені найбільше сподобався..., тому що... (перерахувати риси характеру) ".
- Заключна частина. У ній потрібно дати узагальнену оцінку всій казці або можна й обмежитися рекомендаціями: "Я всім раджу прочитати казку й подружитися з...".
Отже, у вас вийде 5-8 речень...
Творчого натхнення!
5. 8-Б мова (12.45-13.30)
1 - опрацювати параграф 14 (прикладка);
2 - виконати вправу 3 , с. 50-51 - записати, знявши риску (фото виконаного завдання надіслати вчителю).
6. 10-Б література (13.40-14.25)
1 - підготуватися до КР-2 (тест): драматургія і театр, творчість Карпенка-Карого - с. 51-64;
2 - виконати тест у Кластаймі (посилання виставлено буде пізніше):
https://www.classtime.com/code/34WVRQ
Немає коментарів:
Дописати коментар