ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ
5-11 КЛАСІВ
5-11 КЛАСІВ
(НА ЧАС КАРАНТИНУ)
5 МОВА
- Повторити параграфи 47-48.
- Опрацювати параграф 49.
- У робочих зошитах написати твір-роздум (повторити будову роздуму на с. 135 - § 46):
Вісімнадцяте лютого
Твір-роздум
Чому необхідно знати історію свого народу
5 ЛІТЕРАТУРА
- Готуватися до КР!
- Прочитати оповідання Васильченка "У бур'янах" (с. 187-194).
- Вивчити напам.: Шевченко "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати" (с. 195-197); Тичина (с. 199-201) - на вибір учня 1 із 3 віршів; Рильський (с. 213) - на вибір учня 1 із 2 віршів.
6 МОВА
- Опрацювати § 46.
- У робочому зошиті написати твір-опис природи за картиною Васильківського в художньому стилі:
Двадцяте лютого
Твір-опис
природи за картиною С. Васильківського
"Український пейзаж"
6 ЛІТЕРАТУРА
Прочитати повністю твір "Тореадори з Васюківки" за шкільним підручником (с.142-176 - автор підручника Коваленко, жовтий) - самостійно дивіться сторінки у зеленому чи фіолетовому підручнику.
7 МОВА
- Опрацювати §34-36.
- Підготуватися до розповіді про власне виконання улюбленої справи в художньому стилі (обов'язкове використання художніх засобів).
7 ЛІТЕРАТУРА
- Вивчити напам. вірш "Чайка на крижині" або "Крила" Ліни Костенко.
- Вивчити напам. 1 вірш із 3 (на вибір учня) Симоненка: "Лебеді материнства" або "Ти знаєш, що ти - людина?", "Гей, нові Колумби й Магеллани".
9 МОВА
- Опрацювати § 26.
- У робочому зошиті (у понеділок 24.02. забрати в учителя!) написати коротке повідомлення на морально-етичну чи суспільну тему (самостійно обираєте), опираючись на 2-3 джерела (художній твір, стаття в газеті чи журналі, сучасні події чи історичні) - обсяг - 1 сторінка:
Дев'ятнадцяте лютого
Повідомлення
(ваш заголовок)
9 ЛІТЕРАТУРА
- Підготовка до КР!
- Опрацювати біографію Шевченка (с. 192-196) - презентацію готує Васільєв Ярослав !!!
- Опрацювати с. 198-199 "Причинна" та "Думи мої, думи мої..." - текст творів прочитати повністю, узявши в бібліотеці чи в Інтернеті.
11 МОВА
Опрацювати §§ 44, 45.
11 ЛІТЕРАТУРА
- Написати есе за кіноповістю "Зачарована Десна" (тему записано на попередньому уроці та в блозі за 14.02).
- Біографія О. Гончара (с. 178-179.
- Прочитати й уміти коментувати новелу "Модри камінь" - ЗНО!!! (с. 180-187).
Немає коментарів:
Дописати коментар