четвер, 2 квітня 2020 р.

Четвер     2 квітня


Увага, 7-Б!
Розпочинаємо вивчення нових тем.
Перша тема - СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИЙМЕННИК.
Пригадуємо, що частини мови є САМОСТІЙНІ та СЛУЖБОВІ. Самостійні ми вже всі вивчили, лишилися службові.
Це прийменник, сполучник і частка. Вони а) незмінні, б) не відповідають на питання, в) не мають лексичного значення, г) не є членами речення, але вони важливі.


Вивчаємо параграфи 42-44.
ПЛАН РОБОТИ
1. Прочитати параграфи 42-44, розібрати всі правила й приклади.
2. Виконати всі вправи в параграфі - письмово чи, якщо ви дуже ледачі, усно.
3. Виконати вправи онлайн, які дає вчитель, - кілька разів із підручником, а потім без підручника.
4. Виконати ТЕСТ НА ОЦІНКУ, який буде приблизно ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ.
Раджу працювати парами - із друзями, спілкуючись телефоном уголос чи з допомогою Вайбера. Так зрозумієте й вивчите краще.
Ви ПОВИННІ ЗНАТИ:
- що таке прийменник;
- які є види прийменників за значенням, за будовою;
- які прийменники пишуться разом, які - окремо, які - через дефіс.
Ви ПОВИННІ ВМІТИ:
- упізнавати прийменник у реченні;
- відрізняти прийменник від сполучника, частки;
(тут є один секрет. Усі службові частини мови маленькі за розміром: а, але, у, на, під, же, бо, би... Тому їх плутають. Але: прийменник упізнати найлегше. Чому? Тому що він ПРИ ІМЕННИКУ, тобто завжди поєднується з іменником і РАЗОМ ІЗ ІМЕННИКОМ ВІДПОВІДАЄ НА ЯКЕСЬ ПИТАННЯ. Наприклад: де? у лісі; коли? через день; куди? до школи - самі знайдіть, де тут іменники та прийменники :))
- правильно писати прийменники;
- правильно вживати прийменники.
Якщо ця тема буде в онлайнуроках - теж раджу переглядати їх по кілька разів.
Ставте мені запитання, коли виникають труднощі - Вайбером у робочий час (9.00-16.00).


Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця  27  грудня  Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...