четвер, 23 квітня 2020 р.

П'ятниця    24 квітня
Не забуваймо, що карантин - це лише інша форма навчання, а не канікули... 
Кожен отримає за свою самостійну роботу оцінку (від 1 до 12)!
Навчальний рік закінчуємо онлайн!

7-Б література
Оцінки за твір "Добро та зло в нашому житті" (за повістю М.Павленко "Русалонька із 7-В..." та на основі власного досвіду):


Готуємося до СР з літератури на 28.04 (це вівторок): зміст повісті "Русалонька із 7-В...".
Готуємося до КР з літератури на 30.04  (це четвер): творчість Костенко, Симоненко, Павленко.

7-Б мова
Нова тема: частка.
Завдання:
- опрацювати сторінки підручника 178-189 - це параграфи 48-50;
- виконати усно чи письмово вправи після правил параграфів;
- переглянути віде за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4
- виконати онлайн тести, аби закріпити самостійно вивчений матеріал параграфів 48-50:
https://learningapps.org/display?v=pdfusrw0320
https://learningapps.org/display?v=pvnh2qqha20
- готуємося до СР, яка буде 05.05  о 12.40  (вівторок).

Ви повинні знати:
- що таке частка, що вона означає в реченні;
- які є види часток за значенням;
- правила правопису часток разом, окремо від інших слів та через дефіс.
Ви повинні вміти:
- відрізняти частку від інших частин мови, знаходити її в реченні;
- розрізняти частки за значенням;
- правильно писати частки разом, окремо від інших слів та через дефіс;
- правильно вживати частки в реченні.



5-Б мова
Нова тема: лист.

Завдання:- опрацювати сторінки підручника 172-173;
- переглянути відео (на жаль, є помилки в наголосах слів ):


- написати у Ворді лист учительці української мови про труднощі або переваги дистанційного навчання й надіслати до 30.04 (це четвер) на електронну пошту olg.olefir@ukr.net  - можете додати якісь малюнки, смайлики (за бажанням);
- зверніть увагу: вітання чи звертання- Кл. відмінок; мають бути прощання, від кого та дата написання.

5-Б література
Нова тема: творчість М.Рильського.
Завдання:
- опрацювати сторінки підручника 212-214;
- усно вміти відповідати на питання на С. 214;
- вивчити 1 вірш напам'ять (виконано, за виключенням Вакуленко та Кітріш);
- на окремому альбомному аркуші намалювати власний малюнок до одного з віршів Рильського, але справа чи зліва залишити трішки місця, аби дати відповідь на питання: "Чому природу треба берегти" (4-5 речень, заголовок без лапок написати теж) - свої малюнки надіслати в групу до 28.04. (це вівторок);
- 28.04 буде СР за творчістю Рильського (пригадати визначення тропів: метафара, епітети (худ. означення в переносному значенні), порівняння, гіпербола; римування, С.78-79);
- переглянути відео за посиланням (на жаль, є помилки в наголосах слів та визначенні тропів):
https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk  
https://www.youtube.com/watch?v=wT5HYMG8wtA
https://www.youtube.com/watch?v=S0yI-CPKtY0
https://soundcloud.com/3cwzf3uojlct/maksim-rilskiy-osn-malyar-z-paltroyu-pishnoyu
https://www.youtube.com/watch?v=OF4iMwqJHas

Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця   10  травня Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...