вівторок, 5 травня 2020 р.

№ 4.   Вівторок    5 травня
До уваги 9-А класу!
Завершується 2019-2020 н.р.. Цього року він був різним. Останні місяці навчаємося дистанційно. Учителі наввипередки надсилають завдання для самостійного опрацювання, постійно наголошуючи, що карантин - це лише інша форма навчання, а не канікули. А надворі ж весна: хочеться побільше проводити часу на подвір'ї. Аби рівномірно спланувати вас час для навчання та відпочинку, пропоную до вашої уваги розклад СР та КР (відповідно й завдання до них) на травень 2020. 
МОВА
1) 6.05 (ср) о 8.30 - контрольний твір 
2) 7.05 (чт) о 9.25 - КР № 3: СПР , БСР
3) 13.05 (ср) о 8.30 - контрольний переказ
4) 14.05 (чт) о 9.25 - КР № 4: складне речення з різними видами зв'язку, текст + диктант 

Завдання:
1) контрольний твір:
- час написання 45 хвилин;
- теми в кластаймі за варіантами;
- самостійна робота.
2) КР № 3: СПР , БСР:
- повторити параграфи 20-22, 24-26, 28-31;
- повторити виконання вправ даних параграфів.
3) контрольний переказ:
- час написання 45 хвилин;
- о 8.30 текст буде виставлено в блозі;
- прочитати кілька разів й усно переказати для себе;
- закрити блог і записати текст на окремому аркуші
Прізвище, ім'я
Заголовок переказу (без лапок)
Текст переказу (з абзацу)
- перечитати, виправити недоліки (якщо будуть);
- сфотограувати й надіслати вчителю до 9.30.
4) КР № 4: складне речення з різними видами зв'язку, текст :
- опрацювати параграф 32, С. 112-115;
- виконати письмово чи усно вправи параграфа;
- переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=td82d8ZtLQo
https://www.youtube.com/watch?v=TAf_yYdmTlY
https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
- опрацювати параграфи 33-35, С. 116-127;
- виконати письмово чи усно вправи параграфів;
- переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=kj1MRiHxrCo
https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU

Література
1) 4.05 (пн) 0 8.30 - СР : Т. Шевченко "І мертвим,  і живим..." 
2) 8.05 (пт) об 11.35 - СР: Т. Шевченко "Катерина", "Наймичка", "У нашім раї...", "Марія";
     есе : "Наскрізний ліризм творів Шевченка про жіночу долю" 
3) 11.05 (пн) 0 8.30 -  КР № 5: творчість Т. Шевченка 
4)  18.05 (пн) о  8.30 - СР: П. Куліш "Чорна рада"
5) 21.05 (чт) о 9.25 -  СР: Марко Вовчок "Інститутка"
6) 22.05 (пт) об 11.35 - КР № 6: творчість П. Куліша, Марко Вовчок

Завдання:
1) СР : Т. Шевченко "І мертвим,  і живим...":
- опрацювати С. підручника 218-227;
- текст поеми повністю прочитати за хрестоматією чи в Інтернеті;
- відповідати на питання, С. 227-228;
- переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=I6yrVGgr-kI
https://www.youtube.com/watch?v=hQCpSpdhiig
https://www.youtube.com/watch?v=DWmhzmyJIYA
2) СР: Т. Шевченко "Катерина", "Наймичка", "У нашім раї...", "Марія"
- опрацювати С. підручника 230-237;
- тексти віршів та поем прочитати за хрестоматією чи в Інтернеті;
- до 14.00 надіслати приватно есе :
Прізвище, ім'я
Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю
Текст есе (з абзацу)
- переглянути відео
3) КР № 5: творчість Т. Шевченка:
- повторити С. 192-238;
- опрацювати С. підручника 239-249.
4) СР: П. Куліш "Чорна рада":
- біографія Куліша - С. 250-253;
- відомості з ТЛ - С. 253-254;
- зміст роману - С. 254-288;
- пояснення (коментар до твору) - С. 288-292;
- переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI
https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM
5) СР: Марко Вовчок "Інститутка"
- біографія  Марко Вовчок - С. 293-295;
- зміст повісті - С. 295-308;
- пояснення (коментар до твору) - С. 308-311;
- відомості з ТЛ - С. 311-312;
6) КР № 6: творчість П. Куліша, Марко Вовчок:
- повторити С. 250-314;
- ознайомитися за посиланням у кластаймі з темами твору;
- самостійна робота протягом 45 хв.

            Усім здоров'я, успіхів, творчого натхнення!


Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця   10  травня Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...