неділя, 24 січня 2021 р.

 Понеділок   25 січня


6 ЛІТЕРАТУРА

1)  письмовий  аналіз поезій І. Калинця "Криничка", "Дим" ( тема, ідея, враження);
2)  вивчити напам'ять 1 із циклу віршів І. Калинця "Дивосвіт" та розповісти до 29.01.увага: у підручнику немає поезій даного автора!)
Стежечка
ходім зі мною
стежечко
обережно
не зачепися за камінець 
переступи соломку 
і під спориш не ховайся 
все одно бачу а там
за городом
ого як ти виросла
сама біжиш
через струмок перескакуєш 
батіжком по пилюці цвяхаєш 
а суницею збочуєш 
топчеш горох при дорозі
коли б глянути
стежко
он з тої гори
на всенький світ
тільки не поспішай 
така верчена ти 
як дзиґа
але ж світ красний 
голова крутиться


Блискавка
пливе собі королева 
королева темряви 
у дзеркало 
а темно
зблисне 
на мить 
світлом
зазирне
хто на світі найгарніший
ви ваша темність 
відкаже дзеркало 
похапцем
заспокоїться королева 
на часину
сказано писана красуня



ВЕСЕЛКА
надягла веселка 
стрічок 
стрічок 
як у свято
взяла коромисло
і пішла до річки
дорогою перестрів її 
князенко Соняшник 
із золотим черевичком 
в руці
поміряла веселка 
якраз на ніжку
от вони й побралися

Криничка
сплю глибоко глибоко
а ще глибше 
мати моя підземна
я їй про зорі розповідаю 
а вона про коріння дуба
я їй про хмаринку
а вона студеним молоком
мене поїть
я їй про метелика 
а вона
з водяного царства 
русалку приводить
а оце
весняна калина
не хоче забрати з мене
свою подобу
тільки сонце 
п'є та п'є
калинову воду
через золоті соломинки 


Дим
втік дим від вогнища
просто у синіх джинсах
розпатланий
та й подався у мандри
тільки спечену картоплину
прихопив
по дорозі до міста
сів у трамвай 
принюхується
зітхнула кондуктор — 
осінь мені запахла
залоскотало водієві в носі 
повернув трамвай 
і гайнув у гай
я не в той трамвай сів 
подумав дим 
і через вікно
вистрибнув



10 ЛІТЕРАТУРА  

1) опрацювати С. підручника 152-155 (коментар до повісті);
2) біографія  та творчість О.Кобилянської - С. 157-161 - презентацію готують .... 


     






     
  

7 МОВА

1) КР: повторити відомості про дієприслівник - параграфи 27-31;
2) морфологічний розбір дієприслівника - С.  111. 





7 ЛІТЕРАТУРА

1) опрацювати  С. підручника 157-158 (біографія О. Стороженка);
2) зміст "Скарб" - С. 159-162.





Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця   10  травня Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...