Середа 10 березня
8 мова
1) КР: повторити параграфи 22-30 (ОЧР, звертання, встані слова);
2) повторити порядок синтаксичного розбору простого речення:
1- підкреслити всі члени речення (знизу);
2- надписати частини мови над усіма словами (зверху);
3-під реченням (з абзацу) дати загальну характеристику реченню:
-окличне-неокличне
-розповідне-питальне-спонукальне
-просте-складне
-двоскладне-односкладне (якщо односкладне, то вид)
-поширене-непоширене
-повне-неповне
-ускладнене-неускладнене
- якщо ускладнене, то чим
6-А мова
1) опрацювати параграф 52, С. 154
2) вправа 433(ІІ) - розподілити на дві колонки фразеологізми, що містяь кількісні та порядкові числівники.
10 мова
1) опрацювати параграф 43, С. 132-134;
2) вправа 7 Б, С. 137 (записати російські прізвища українською мовою).
6-Б мова
1) опрацювати параграф 52, С. 154
2) вправа 433(ІІ) - розподілити на дві колонки фразеологізми, що містяь кількісні та порядкові числівники.
7 література
1) прочитати С. повісті 188-198 "Русалонька із 7-В";
2) скласти план прочитаного.
Немає коментарів:
Дописати коментар