неділя, 29 травня 2022 р.

 Понеділок   30 травня

    Шарж - різновид карикатури, комічне, але дружнє зображення людини (предмета, явища), у якому підкреслюються найхарактерніші риси портретованого.



Завдання є обов'язковим для всіх учасників 
освітнього процесу!!!
Якщо не встигаєте виконати завдання на уроці, 
його можна завершити до 16.00. 
З 16.00 30.05 до 9.00 31.05 переглядаємо й голосуємо!

1. 9-Б література

1 -  під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку  (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 9 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 9-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.

2. 7-Б література

1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку  (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 7 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 7-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.

3. 11-А мова

1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку  (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 11 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 11-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (12, 11, 10) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.


4. 7-А література

1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку  (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створитидружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 7 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 7-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців. 

5. 6-А мова

1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку  (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на самостійну частину мови (іменник, прикметник, числівник, займенник), з якою познайомилися на уроках мови в 6 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати цю частину мови; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 6-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.

6. 8-Б література

1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури у 8 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 8-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця   10  травня Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...