Понеділок 30 травня
Шарж - різновид карикатури, комічне, але дружнє зображення людини (предмета, явища), у якому підкреслюються найхарактерніші риси портретованого.
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 9 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 9-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
2. 7-Б література
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 7 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 7-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
3. 11-А мова
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 11 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 11-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (12, 11, 10) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
4. 7-А література
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створитидружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури в 7 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 7-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
5. 6-А мова
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на самостійну частину мови (іменник, прикметник, числівник, займенник), з якою познайомилися на уроках мови в 6 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати цю частину мови; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 6-А"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
6. 8-Б література
1 - під час уроку протягом 30-40 хв на альбомному листку (кольоровими олівцями / фарбами) чи на Канві / на дошці Джамборд створити дружній шарж на літературного героя, з яким познайомилися на уроках літератури у 8 класі; на малюнку мають бути приховані підказки, аби інші могли впізнати героя; за 5 хв до кінця уроку виставити малюнок (якісне фото) у групу Вайбера "Українська 8-Б"; чиї три роботи наберуть більше "сердечок", ті отримають ще додатковий бал (перша оцінка в наступному класі!) - голосуємо до 9.00 31 травня, потім у групі пишу імена переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар