Вівторок 18 жовтня
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1
Идентификатор конференции: 353 337 8723
Код доступа: 040404
1. 5-Б мова (8.55-9.40)
1 - повторити параграф 22;
2 - вправи 169 (усно), 175 (І або ІІ) - письмово, 176 - письмово (виписуємо тільки слова з орфограмами на пре-, при-, прі-, а не переписуємо речення) - фото надіслати вчителю.
3. 10-Б мова (10.45-11.30)
1 - пригадати схему фонетичного розбору:
- слово - запис у фонетичній транскрипції - наголос - кількість букв і звуків;
- поділ на склади, їх характеристика: відкриті-закриті / наголошені-ненаголошені;
- характеристика звуків: голосні - наголошені-ненаголошені (с. 42), а приголосні - дзвінкі-глухі, тверді-м'які, сонорні, шумні, губні, язикові, глотковий, зімкнені, зімкнено-щілинні, щілинні, дрижачі (с. 44-45);
джміль — [джм’іл’] 5 букв, 4 звуки.
1 склад, закритий, наголошений.
дж [дж] — приголосний, дзвінкий, шиплячий, твердий;
м [м’] — приголосний, пом’якшений;
і [] — голосний, наголошений;
л [л’] — приголосний, м’який;
ь [–]
2 - повторити параграфи 1-19 (підготуватися до КР).
4. 5-Б література (11.50-12.35)
1 - опрацювати с. 46-49 за електронним підручником (уміти переказувати казку "Про правду і кривду");
2 - скласти план прочитаного й записати до робочих зошитів - фото надіслати вчителю.
5. 8-Б мова (12.45-13.30)
1 - під час уроку опрацювати параграф 11, с. 40 (тире між підметом і присудком);
2 - виконати вправу 4 , с. 40 - записати всі речення, вибравши з дужок потрібну форму присудка, підкреслити ГО.
6. 10-Б література (13.40-14.25)
1 - під час уроку самостійно опрацювати біографію І. Карпенка-Карого - с. 54-56;
2 - читати зміст п'єси "Хазяїн" - 1 дія (увага: у підручнику тексту немає!)
текст п'єси на УкрЛіб:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1006&page=7
Немає коментарів:
Дописати коментар