Вівторок 31 січня
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1
Идентификатор конференции: 353 337 8723
Код доступа: 040404
1. 5-Б мова (8.55-9.40)
1 - під час уроку пишемо твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів:
Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок,
міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму
є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення
думки, висловленої в іншому реченні).
Роздум
зазвичай складається з трьох частин:
- Теза — частина, що містить думку, яку треба
довести чи пояснити (вступ).
- Докази — аргументуюча, пояснювальна.(основна
частина).
- Для підтвердження основної думки слід добирати
якомога більше вагомих доказів.
- Висновок (як правило, збігається з думкою, висловленою
на початку тексту).
Теза
(вступ) Я думаю,
що...; мені здається, що...; я вважаю, що...
Аргументи Чому? Тому що...; по-перше,...; по-друге,...
Докази Хочеться згадати твір...; наведу приклад з власного життя
Висновок Отже,...; підсумовуючи, можна зазначити...
2 - повторити параграфи 39-41, 43.
3. 10-Б мова (10.45-11.30)
1 - повторити параграф 47.
4. 5-Б література (11.50-12.35)
1 - під час уроку слухаю напам'ять вірш Тичини "Гаї шумлять" - С. 200;
2 - опрацювати С. електронного підручника 132-135 (Гуцало "Чарівники", "Журавлі високо пролітають");
4 - вивчити напам'ять вірш Вінграновського "Сама собою річка ця тече" - електронний підручник, С. 140.
5. 8-Б мова (12.45-13.30)
1 - під час уроку пишемо стислий переказ розповідного тексту з елеметами опису місцевості в художньому стилі за планом;
2 - повторити параграфи 26-27.
6. 10-Б література (13.40-14.25)
1 - робота над змістом повісті "Тіні забутих предків" (Інтернет/бібліотека);
2 - підготуватися до СР за змістом повісті;
3 - боржникам здати напам'ять уривок із новели Коцюбинського "Інтермецо" - С. 139-140.
Немає коментарів:
Дописати коментар