Понеділок 3 квітня
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1
Идентификатор конференции: 353 337 8723
Код доступа: 040404
1. 11-А мова
1 - опрацювати параграф 49;
2 - вправа 4, с. 174: з речень виписати фразеологізми, пояснити значення та визначити групу.
2. 9-Б мова
1 - підготовка до КР: повторити параграфи 18-31;
2 - повторити схему синтаксичного розбору СПР та БСР:
1- підкреслити усі головні та другорядні члени;
2 - надписати над кожним словом частину мови;
3 - поставити розділові знаки та визначити скільки простих речень у складному (1, 2, 3..);
4 - намалювати схему;
5 - дати загальну характеристику реченню: просте-складне, окличне-неокличне, розповідне-питальне-спонукальне, вид складного, скільки частин і зв'язок між ними;
6 - характеристика кожного простого речення: просте, односкладне (+вид)-двоскладне, повне-неповне, поширене-непоширене, ускладнене (+саме чим)-неускладнене.
4. 8-Б література
1 - підготуватися до КР: повторити с. підручника 115-161 (Коцюбинський, Довженко, Бічуя)
5. 5-Б мова
1 - повторити параграфи 57-58;
2 - опрацювати схему розбору простого речення - с. 171:
1- підкреслити головні та другорядні члени;
2 - надписати над кожним словом частину мови;
3 - дати загальну характеристику реченню:
просте
окличне-неокличне,
розповідне-питальне-спонукальне,
двоскладне-односкладне
поширене-непоширене
повне-неповне
ускладнене (ОЧР, Зв., ВС)-неускладнене.
6. 10-Б література
1 - опрацювати с. підручника 174-175;
2 - знати зміст твору 1-3 стор.:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10382&page=2
3 - боржникам напам'ять: "Cotra spem spero" (на 13.03), останній монолог Мавки ("О, не журися за тіло...") (на 16.03).
Немає коментарів:
Дописати коментар