Середа 26 квітня
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1
Идентификатор конференции: 353 337 8723
Код доступа: 040404
1. 10-Б мова
1 - опрацювати параграф 76;
2 - вправа 545: з поданих речень виписати дієприкметники з не, розподіливши на дві колонки: разом - окремо.
2. 9-Б мова
1 - повторити синтаксичний розбір СР, звернувши увагу на речення з різними видами зв'язку та наявність не менше трьох частин - С. 115
1- підкреслити усі головні та другорядні члени;
2 - надписати над кожним словом частину мови;
3 - поставити розділові знаки та визначити скільки простих речень у складному (1, 2, 3..);
4 - намалювати схему;
5 - дати загальну характеристику реченню: просте-складне, окличне-неокличне, розповідне-питальне-спонукальне, вид складного, скільки частин і зв'язок між ними;
6 - характеристика кожного простого речення: просте, односкладне (+вид)-двоскладне, повне-неповне, поширене-непоширене, ускладнене (+саме чим)-неускладнене.
2 - виконати синтаксичний розбір другого речення з впр. "хатка", С. 115: Креснула блискавка, торохнув грім, немов на залізний дах сипнули повну торбинку каштанів.
4. 5-Б мова
1 - наступний урок КР: повторити параграфи 57-58, 60-61, 63-64.
5. 10-Б література
1 - опрацювати с. підручника 216: "О панно Інно...";
2 - боржникам напам'ять вірш Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить?" - с. 217.
6. 8-Б література
1 - опрацювати С. підручника 186-192 (6-7р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар