вівторок, 5 травня 2020 р.

№ 2.   Вівторок    5 травня
До уваги 6-Б класу!
Завершується 2019-2020 н.р.. Цього року він був різним. Останні місяці навчаємося дистанційно. Учителі наввипередки надсилають завдання для самостійного опрацювання, постійно наголошуючи, що карантин - це лише інша форма навчання, а не канікули. А надворі ж весна: хочеться побільше проводити часу на подвір'ї. Аби рівномірно спланувати вас час для навчання та відпочинку, пропоную до вашої уваги розклад СР та КР (відповідно й завдання до них) на травень 2020. 
МОВА
1) 5.05 (вт) о 10.30 - СР: числівник
2) 6.05 (ср) о 12.40 - Контрольний переказ 
3) 7.05 (чт) о 8.30 - КР № 7: числівник
4) 12.05 (вт) о 10.30 - Контрольний твір
5) 14.05 (чт) о 8.30 -  СР: займенник
6) 19.05 (вт) о 10.30- КР № 8: займенник + диктант


Завдання:
1) СР: числівник:
- повторити параграфи 52-56, С. 164-179;
- повторити тренувальні тести;
- переглянути ще раз відеоуроки.
2) контрольний переказ:
- час написання 45 хвилин;
- о 12.40 текст буде виставлено в блозі;
- прочитати кілька разів й усно переказати для себе;
- закрити блог і записати текст на окремому аркуші
Прізвище, ім'я
Заголовок переказу (без лапок)
Текст переказу (з абзацу)
- перечитати, виправити недоліки (якщо будуть);
- сфотограувати й надіслати приватно вчителю до 13.40.
3) КР № 7: числівник:
- час написання 45 хвилин;
- повторити параграфи 52-56, С. 164-179;
- опрацювати  параграфи 57-58, С. 181-187;
- виконати вправи параграфа 57: 487-493;
- виконати вправи параграфа 58: 496-501;
- зверніть увагу на С. 180-181: розбір числівника як частини мови.
4) контрольний твір:
- час написання 45 хвилин;
- теми в кластаймі за варіантами;
- самостійна робота.
5) СР: займенник:
- опрацювати параграфи 59-64, С. 190-210;
- виконати вправи даних параграфів (усно чи письмово);
- переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jfRF2TWD-lg
6) КР № 8 : займенник + диктант:
- повторити параграфи 59-64;
- опрацювати вправи параграфа 65 , С. 212-215.;
- повторити мовознавчі розділи "Орфографія", "Пунктуація"

Література
1) 5.05 (вт) об 11.35- КР № 5: творчість Нестайка, Стельмаха, Ворониної
2) 8.05 (пт) о 9.25 - СР: творчість Л. Глібова
3) 12.05 (вт) об 11.35 - СР: творчість С. Руданського
4) 15.05 (пт) о 9.25 - СР: творчість П. Глазового
5) 19.05 (вт) об 11.35 - КР № 6: творчість Глібова, Руданського, Глазового

Завдання:
1) КР № 5: творчість Нестайка, Стельмаха, Ворониної:
- повторити с. підручника 140-213.
2) СР: творчість Л. Глібова:
- опрацювати С. 216 - біографія письменника;
- опрацювати С. 217-218 - відомості з ТЛ;
- опрацювати С. 218-222 - тексти байок;
- відповідати на питання  після текстів байок (усно);
- переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=O0qXxclI-Rc
https://www.youtube.com/watch?v=Xq512b-BRwk
https://www.youtube.com/watch?v=bD2wQE8R3p8
3) СР: творчість С. Руданського:
- опрацювати С. 223-224 - біографія письменника;
- опрацювати С. 224 - відомості з ТЛ;
- опрацювати С. 225-228 - тексти співомовок ;
- відповідати на питання після співомовок (усно);
- переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=2nMSwEis97Y
4) СР: творчість П. Глазового:
- опрацювати С. 229-230 - біографія письменника;
- опрацювати С. 230-233 - тексти гуморесок ;
- відповідати на питання після гуморесок (усно);
- переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=TsbBF8XPZ_0
5) КР № 6: творчість Глібова, Руданського, Глазового:
- повторити с. підручника 216-235;
- у кластаймі за варіантами ознайомися з темами твору;
- самостійна робота протягом 45 хв.

              Усім здоров'я, успіхів, творчого натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  П'ятниця   10  травня Підключитися до конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/3533378723?pwd=hHT3jxB1puVoOdZk9Wj68FbtQme8VC.1 Ідент...